algemene voorwaarden
Aanbod en assortiment
Wij werken met dagverse producten. Om het aanbod zo vers mogelijk te houden, is er de mogelijkheid dat sommige producten niet meer voorradig zijn.
De producten vermeld op onze website worden zo waarheidsgetrouw beschreven. De eventueel bijhorende illustraties zijn echter niet bindend.
De gepresteerde producten kunnen zonder voorafgaande kennisgeving gewijzigd worden.
Op eenvoudig verzoek kan u via contact@billemondje.be informatie bekomen mbt allergenen in een bepaald product.
Prijzen
Al onze prijzen zijn inclusief BTW. De prijs gepresenteerd op de dag van bestelling, is de prijs die u betaalt. Prijzen kunnen gewijzigd worden zonder voorafgaande kennisgeving.
Bestellingen
Door een bestelling op de site of telefonisch te plaatsen, gaat u akkoord met de algemene voorwaarden. Bestellingen worden verwacht doorgegeven te worden minstens 30 minuten voor afhalen. Bestellingen voor ’s middags worden bij voorkeur voor 11.00 u doorgegeven. De laatste bestellingen kunnen tot 18.30 u worden doorgegeven. U kan afhalen tot 19.00 u.
Grotere bestellingen, zoals daar zijn vergaderbroodjes, receptiebroodjes en andere formules kunnen besproken worden. U richt uw vraag via contact@billemondje.be
Bestellingen dienen te allen tijde zelf afgehaald te worden.
Online
Nadat u uw keuze heeft gemaakt en producten aan uw winkelwagen heeft toegevoegd, gaat u door naar het afrekengedeelte. Zodra uw bestelling is geplaatst en afgerekend, kan u deze raadplegen bij ‘Mijn bestellingen’. U wordt gevraagd uw emailadres in te vullen maar u ontvangt echter geen bevestigingsmail. Wij als ontvanger hebben geen toegang tot uw emailadres. Wij kunnen u dus zelf niet contacteren.
Betaling
Online bestellingen worden rechtstreeks online afgerekend.
Ter plaatse ontvangen wij bancontact, Payconiq, maaltijdcheques (Sodexo, Edenred, Monizze) en cash.
Facturen kunnen via overschrijvingen betaald worden (binnen de aangegeven termijn)
Klachten
Wanneer er ondanks onze inspanningen een klacht is, laat ons deze dan weten binnen de 4 uur na afhaling via contact@billemondje.be of 0468 28 48 51. U bezorgt ons dan het desbetreffende product samen met de verpakking. Als de klacht aanvaard wordt, beperken wij de vergoeding tot vervanging van hetzelfde product of terugbetaling van de betaalde prijs.
Wij werken met dagverse producten. Om het aanbod zo vers mogelijk te houden, is er de mogelijkheid dat sommige producten niet meer voorradig zijn.
De producten vermeld op onze website worden zo waarheidsgetrouw beschreven. De eventueel bijhorende illustraties zijn echter niet bindend.
De gepresteerde producten kunnen zonder voorafgaande kennisgeving gewijzigd worden.
Op eenvoudig verzoek kan u via contact@billemondje.be informatie bekomen mbt allergenen in een bepaald product.
Prijzen
Al onze prijzen zijn inclusief BTW. De prijs gepresenteerd op de dag van bestelling, is de prijs die u betaalt. Prijzen kunnen gewijzigd worden zonder voorafgaande kennisgeving.
Bestellingen
Door een bestelling op de site of telefonisch te plaatsen, gaat u akkoord met de algemene voorwaarden. Bestellingen worden verwacht doorgegeven te worden minstens 30 minuten voor afhalen. Bestellingen voor ’s middags worden bij voorkeur voor 11.00 u doorgegeven. De laatste bestellingen kunnen tot 18.30 u worden doorgegeven. U kan afhalen tot 19.00 u.
Grotere bestellingen, zoals daar zijn vergaderbroodjes, receptiebroodjes en andere formules kunnen besproken worden. U richt uw vraag via contact@billemondje.be
Bestellingen dienen te allen tijde zelf afgehaald te worden.
Online
Nadat u uw keuze heeft gemaakt en producten aan uw winkelwagen heeft toegevoegd, gaat u door naar het afrekengedeelte. Zodra uw bestelling is geplaatst en afgerekend, kan u deze raadplegen bij ‘Mijn bestellingen’. U wordt gevraagd uw emailadres in te vullen maar u ontvangt echter geen bevestigingsmail. Wij als ontvanger hebben geen toegang tot uw emailadres. Wij kunnen u dus zelf niet contacteren.
Betaling
Online bestellingen worden rechtstreeks online afgerekend.
Ter plaatse ontvangen wij bancontact, Payconiq, maaltijdcheques (Sodexo, Edenred, Monizze) en cash.
Facturen kunnen via overschrijvingen betaald worden (binnen de aangegeven termijn)
Klachten
Wanneer er ondanks onze inspanningen een klacht is, laat ons deze dan weten binnen de 4 uur na afhaling via contact@billemondje.be of 0468 28 48 51. U bezorgt ons dan het desbetreffende product samen met de verpakking. Als de klacht aanvaard wordt, beperken wij de vergoeding tot vervanging van hetzelfde product of terugbetaling van de betaalde prijs.